- Zwierzęta na świecie
- Czy dinozaury żyły naprawdę?
- Nadchodzi wiosna
- Nadeszła wiosna
Dziecko:
- poznaje warunki niezbędne do rozwoju zwierząt
- dostrzega różnice w budowie dzikich zwierząt dostępnych bezpośredniej obserwacji
- nazywa domy zwierząt, sposób poruszania się zwierząt, odżywiania
- rozpoznaje litery drukowane – małe i wielkie
- czyta wyrazy o prostej budowie fonetycznej
- dodaje i odejmuje w zakresie 10 z wykorzystaniem palców lub innych zbiorów zastępczych
- rozróżnia zbiory – równoliczne i nierównoliczne
- rozwija mowę
- rozwija sprawność manualną
- rozwija sprawność fizyczną
- poznaje historię powstania węgla kamiennego, jego właściwości
- poznaje niektóre dinozaury
- poznaje ważniejsze regiony Polski, znajdujące się tam bogactwa naturalne
- obserwuje zmiany zachodzące w przyrodzie przed zbliżającą się wiosną
- poznaje zwiastuny wiosny
- rozwija pamięć słuchową
- rozwija umiejętności lokalne
- rozpoznaje cyfry
- porównuje pojemność naczyń